Helgen som varit

I fredags gjorde jag faktiskt ingenting, låg bara hemma och tog det lugnt medans Tobbe var på krogen. Skönt var de eftersom att jag skulle upp tidigt til uppvisningen som var på lördan, och mina barn klalrade programmet skit bra faktiskt. Trodde att dom skulle bli så nervösa när det var publik men det gick bra. Efter det for vi iväg till Antnäs, grillade och kollade tv hela kvällen så sov jag, Tobbe, Emil och Emelie över där. Sen igår så hade pappa kalas, eftersom han fyllde år i fredags. Åkte ut med Mustangen ett tag innan, for förbi Dollar och köpte lite prydnader som kan vara coolast i stan. Sen blev det kalas middag. Sen fick vi förlovnings och inflyttnings presenter lite sent, blev iallafall 1000:- så vi åkte och storhandlade och köpte nya kuddar till soffan!


Fick också ett nytt vardagsrums bord av mamma som var på IKEA i lördags, vart så fint :)


Idag har jag faktiskt hunnit med ganska mycket, har varit och valt tapeter och köpt lite blommor med mamma, sen städat, installerat hela datorn och flyttat över lite musik. Nu ska jag gå och diska och sen invänta Tobias så blir det middag.


Nu vart det ett ganska långt inlägg märkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0