Hemma kväll

Blev en grymt lugn kväll, Tobbe for iväg till Sebbe efter att han kört Jocke till Ersnäs, men jag bestämde mig för att stanna hemma istället. Har badat badkar och bara tagit hand om mig själv, de är så skönt ibland att bara vara ensam hemma ibland och pyssla och dona på för sig själv.


Ligger och halv kollar på någon film på Kanal 5 med Hugh Grant och Sandra Bullock, har dock inte hängt med så hårt så jag fattar noll, tror jag lägger mig i sängen och kollar Grey's Anatomy istället tills Tobbe kommer hem. Då blir det nog massa mys, har som inte hunnit med det på sistone känner jag!



Har också bestämt mig för att inte beställa kläderna från Forever 21, jag sparar pengarna istället. Har köpt nog med kläder på senaste som jag inte ens hunnit använda. Det blir nog bäst så!



Imorn måste jag upp k l7 för att tvätta, fick sämsta tiden på heela veckan, men det var de ända lediga så jag var ju tvungen. Känns trist.



Nu blir det en kopp thé och Grey's i sängen!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0