Motivation??

Har suttit och läst om en grymt mål medveten tjej. När hon bestämt sig för en sak så gör hon det. Varför kan inte jag kunna göra så? Jag kommer på en dag att jag ska träna, men det håller väl i max 3 dagar sen ger jag upp för att jag inte ser resultat. Men nu måste jag ta och skärpa mig! Nu blir det fan inge mer dricka och godis. Nu är det bara nyttig mat, promenader och crosstrainern som gäller alltså.


Jag vill också känna att jag åstadkommit något. Har nog aldrig gjort det? Den här gången ska det gå!

Kommentarer
Postat av: extra syster !

HEEEY BABE, vi fixar de tillsammans, sommar 08 !! ;P

2008-04-08 @ 23:47:47
URL: http://pleasureandpain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0