Rubrik.

Nu har jag packat ihop lite fler saker till bytardagarna. Kanske man får sig nån hundring iallafall, hade suttit fint! Speciellt när vi hade tänkt beställa massor med kläder från Forever 21. Min beställning därifrån skulle landa på kring 600kr + frakt tror jag det var. Skit smart att beställa saker fårn USA nu när dollarn är så sjukt billig, sist jag kollade låg den på 5,88kr. Sjuuuukt bra!


Nu ska jag hoppa i nå kläder och pllocka in disken, så ska Tobbe komma och hämta mig så ska vi åka till Sunderbyn för att äta lasagne och märka upp alla kläder till bytardagarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh forever21! Tänkte också beställa därifrån tills Sara var på den i USA och berättade att alla kläder hade jätte dålig kvalité och på dom flesta tvättråd stod det kemtvätt :p Tänk över det innan du beställer bara :)Men dom har sjukt snygga kläder

2008-04-04 @ 17:59:07
URL: http://eeemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0