Tattoo osv

Jaa, alltså har fortfarande inte fixat min dator. Måste ringa till overklockers(?) och höra om dom kan få tillbaka mina bilder. För jag fick inte behålla min gamla hårddisk när dom bytt ut det vilket var sämst så nu måste jag vänta ännu längre.


I lördags var jag ju som sagt och tatuerade mig, men jag orkar inte lägga upp nån bild här för de går alldeles för segt för att jag ska idas. Men jag tänkte prova på pixbox, så om ni är nyfiken kan ni ju kolla där.


Beställde kläder också igår, 3 tröjor bara, från H&M. Blir nog bra skulle jag tro.


Nu ska jag klä på mig och sånt så blir det storheden med mamma, tänkte gå på Mique och inhandla lite grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0