Trevlig lördags kväll

Kvällen igår blev trevligt trots mitt dåliga humör på dan. Jag, Tobbe och Jimmy for hem till Jimmy och Tommy. Drack lite och så, sen droppade det in folk hela tiden, så de var ganska mycke tillslut. Blev dock en tidig kväll eftersom att Tobbe och Jimmy började vid 2 tiden kanske, så vid 23 började vi traska mot stan, blev max och sen körde lill Oscar hem oss. Somnade väl där kring 12, men har inte fått sova speciellt mycke inatt heller eftersom jag glömde ta tabletterna igen.


Nu ska jag gå till sophuset och slänga en matta som kattjäveln nyss pissa på :p Efter det bllir det tvättstugan och sen kalas i Antnäs.

Grattis till Emil och Tommy som fyller 20 år idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0