Dagarna som gått..

Onsdag.
Klev upp kl 6 och var så sjukt nervös. Skakade i hela kroppen. Och när jag kom till sjukhuset fick jag byta om och ta av alla smycken. Då började en sköterska berätta för mig hur allt skulle gå till. Jag fick panik så dom gav mig lugnande. Efter det har jag inga minnen alls av att jag varit på sjukhus förrutom att jag fick mackor och spydde. Jag hade tydligen pratat i telefon med svärmor men det har jag inget minne av alls. Vi fick iallafall åka hem kring 3 och då stannade vi till och åt middag och sen brassade vi hem. Senare på kvällen när bedövningen och morfinet hade gått ur kroppen blev det ett rent helvete. Det gjorde så sjukt ont att jag grät mig själv till sömns.

Torsdag.
Vaknade gråtandes kl 6 på morgon. Hade sovit väldigt dåligt. Spydde av smärta, kunde inte äta och kunde knappt kliva upp från sängen trots alla smärt stillande.. Karin kom förbi en stund och var med mig och jag somnade om till slut. Kunde inte få i mig ordentligt med mat förens sent på kvällen. Sov iallafall bättre i natt.

Fredag.
Idag mår jag lite bättre och hoppas att det fortsätter åt det hållet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0