Jag kan inte förstå att det är så nära nu?

Hemi väckte mig för en kvart sen. Och han är inte direkt smidig när han ska väcka, utan han försöker hoppa upp i sängen, tar tag i mitt hår och sliter! Tacka vet jag när Tobbe väcker mig, mycke mysigare!



Nu ska jag iallafall gå och lägga mig i sängen en liten stund till
eftersom att Hemi som vanligt somnade nu när han precis fått upp mig ur sängen! :p Och idag är det jobb som står på schemat och efter det rattar jag och mamma ner till Umeå. Hoppas verkligen att dom har eurosport på sjukhuset! Annars måste pappa spela in gymnastiken åt oss!


Och på tal om gymnastik så tog Nastia silver i barr igår! Hon är så äckligt jävla bra den där ungen! Jag är lite osäker men jag tror att hon har kammat hem 1 guld och 2 silver på detta OS hittils!


Kommentarer
Postat av: Anonym

besök gärna min blogg

2008-08-19 @ 08:27:31
URL: http://bofsan.blogg.se/
Postat av: JENNA

ha en bra dag! :D

2008-08-19 @ 08:34:38
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0