lite nytt

Har just varit på en storhedsrunda. Hittade massor som vi skulle behöva med köpte inte allt. Blev iallafall en micro, väggklocka, dammvippa och sallads skål. Jag tror att vi har allt vi behöver nu till den nya lägenheten, förutom lite små saker som dukar och gardiner. Bara lägenheten saknas nu..

Nu ska jag iallafall lägga mig och vila en stund medans Tobbe lagar pizza. Min arm bråkar med mig idag, kanske för att jag är dum och vägrar ta tabletter, men vadå jag orkar inte bli beroende igen, bara onödigt. Och juste, ikväll ska vi spela bingo lotto, har som planer på vinna några mille, hade faktiskt varit skönt på nå sätt även fast pengar inte gör en lycklig så är det fanimej en bit på vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0