Lulekalaset lördag :)

For som sagt in på kalaset igår också. Började med att jag, Martina & Lukas kollade Boppers, nöjd kille kan jag lova. Sen släppte Martina av mig hos Elli medans hon for och lämnade Lukas i Sunderbyn, och efter det plockade hon upp mig igen och vi traskade in på området igen. Fan vad skönt det har varit att få gå före i alla köer hela helgen!! Tur att vissa har kontakter alltså. Väl inne på området igen gick vi in i öltält, stog och kollade Lasse W och gick in i ännu fler öltält. Fick oss lite kyckling spett av Bengan också :)

Idag är det söndag. Vilket betyder städning, har stoppat in tredje och fjärde tvättmaskinen nu och städat undan i köket. Fast ännu är det massor med städning kvar. Och senare får vi middag i Sunderbyn! Ska passa på att låna lite flyttkartonger också då. Det börjar ju vara dags att packa. För om 2 veckor måste det vara klart.


Tyvärr så tog jag inga bilder igår. Glömde bort det totalt faktiskt. Jag får sno några av Elin & Carro senare istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0