Måndag igen

Ny vecka nya tag.
Idag är det måndag och jag ska inte jobba idag. Det är skönt att jag varit ledig i 5 dagar nu, men för det första så blir jag så sjukt rastlös och för det andra så tappar jag ju pengar.
Men skit samma jag kanske behövde det här? Nej det tror jag inte, jag måste göra saker så jag slipper oroa mig över operationen. Nerverna är inte nådiga nu, jag är så äckligt nervös. Men det ska ändå bli jävligt skönt att få göra det. Jag vill inte ha ont mer, jag är så sjukt less. Har haft ont i princip varje dag i 10 år, och exakt varje dag, exakt varje minut i över 4 år. Jag kommer inte ens ihåg hur det känns att inte ha ont. Men det måste vara underbart!


Nåja, nu måste jag äta lite frukost. Jag är så galet trött och hungrig. Kul att Hemi väckte mig för en kvart sen och innan jag hinner klä på mig för att gå ut på prommis så har ungen somnat :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0