Sunshine, grillspett & mys

Fan va härligt väder det är här idag och jag har faktiskt varit ute ganska mycket! Har till och med tvättat Mustangen för att jag var rastlös :p Och så har vi hunnit vara ut till Sandnäset och hälsat på Elin! Hemi och Diva var grymt söta när dom sprang runt och jagade varandra. Tyvärr tog jag inga kort, men det gjorde Elin :)

När vi kom hem så somnade jag, Tobbe & Lukas i sängen och låg där i typ 2 timmar. Det var extra skönt faktiskt. Han är som go den där lilla ungen alltså. Och så har vi hunnit med att äta förjeffla goda grillspett och oxfilé pasta :D

Nu ska jag gå och sätta mig i solen en stund och senare ikväll ska jag, Tobbe, Jocke, Elina & Jossan bada bubbelpool :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0