2008

  • Jag & Tobbe förlovade oss 1/1.
  • Jag fick komma till Smärtrehab på Sunderby Sjukhus som räddade mitt liv!
  • Vi flyttade till en 1a på Blygergränd.
  • Jag fyllde 17 år 24/3. Grymt onödig ålder må jag säga.
  • Körde Mustang för första gången i mitt liv!
  • Åkte till Borås som hjälpledare på Cheerleading SM.
  • Jag gick ut första året på gymnasiet i juni med endast VG och MVGn.
  • Blev Gudmor åt världens underbaraste lilla grabb, Lukas.
  • Vi åkte ner till Gävle och hämtade hem världens finaste Hemi.
  • Tatuerade halva ryggen
  • Fick ett super bra sommarjobb som senare blev ett extrajobb.
  • Opererade min armbåge på Umeå Sjukhus och var gipsad i 2 månader.
  • Flyttade till en 3a på Gladergränd.
  • Hämtade hem en lite kattunge vid namn Chevy. Goast!
  • Såg Orup+Lena i pontushallen och det var sjukt bra!
  • Var på firma fest i Haparanda
  • Fick allt jag kunde önska mig och lite till på julafton.
  • Och i allmänhet så har jag bara varit lugn och skötsam det här året, har skött mig mer än bra i skolan och varit nykter i princip hela året. Det här var faktiskt ett bra år, trots många motgångar. Sista halvåret har jag nog varit mer glad än vanligt. Och jag vet exakt vad det beror på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0