Äntligen hemma

Har precis kommit hem efter en väldigt lång dag. Var på IKEA i över 3 timmar för att en viss syster som är typ sämst i hela världen tappade bort sin lapp där det stor vars vi skulle hämta alla saker. Och inte bara en gång, utan 2! Så ungefär 4 varv på IKEA blev det. Var lite mer än väntat på Ante och gänget kom och lyfte in allt i bilen! Dagens hjältar.

Sen bar det av till Finland och Alko. Martina var och köpte lite sprit och jag fick mig lite skumpa till imorgon.

For till Antnäs en sväng också och hälsade på, Justin uppskattade våran julklapp väldigt mycket. Det var så himla kul att se!

Och Lukas har börjat gå!! Jag är så stolt över min lilla systerson :D

Nu ska jag skruva ihop allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0