Juldagen

Har forsatt med allt julmys idag. Fikat massor och byggt på ett väldigt svårt pussel. 1000 bitar utan bild! Inte att leka med men nu är vi nästan klara.

Ska snart börja röra oss hemmåt och kolla igenom alla julklappar, känns som att jag inte har riktigt koll på vad vi har fått från vem osv. För nu har vi några saker i bilen, några saker i påsar och lite saker i väskan.

Och jag och Martina har bestämmt att vi ska åka till Haparanda och IKEA nu till veckan på måndag eller tisdag. Ska köpa lite möbler till sovrummet tror jag. Det är ju så tråkigt där inne nu. Bara en säng och en TV typ. Behöver även lite små saker, tex en strykbräda eftersom att jag fick ett strykjärn i julklapp av mormor och morfar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0