Lite nytt fast gammalt

Har hunnit vara runt lite överallt idag. Direkt när Tobbe kom hem for vi till Antnäs och käkade lite middag, jag åt dock inget för att jag var fortfarande proppmätt. Efter det blev det djur magazinet och ica maxi. Handlade lite mat och julklappar till Hemi. Kollade även ut vilken hundbädd han ska få. Så på fredag åker vi troligtvis och köper den. Efter det for vi hem en stund och sen vidare till Sunderbyn, och som vanligt när vi hälsar på så går jag ner i källarn och får med mig några saker hem. Blev 3 krukor, en nätvärkskabel och tapeter. Ska ju tapetsera om i hallen efter att Hemi har gått lös på väggarna :b

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och njuta av att jag inte börjar förens kl 16 imorgon. Ska bara mysa med Hemi hela dagen! Och kanske far en sväng på gymmet också om jag orkar. Hade ju behövt göra det om inte annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0