Mitt år i bilder

Januari:


Sockersöta Justin var väldigt glad
så fort man tog fram kameran!




Både jag & Lukas somnade när vi skulle
fira att han fyllde en månad!

Februari:


Micke fick stå ut med att köra runt oss en hel kväll


Snygga damer!


Här somnade vi på kalas igen!

Mars:



Min vakt Kisse höll koll på Lukas


Hjälpte till lite under Cheerleading DM
där LCD dominerade totalt.


Spenderade en dag i Måttsund med pulkaåkning osv.

April:



Jag torterade Lukas genom att klä honom i rosa kläder.



Maj:


Tobbe fick ratta runt oss på LuleCruising


Och vi fick glida Mustang hela kvällen!


Justin fyllde 1 år!


Lukas fick mysa med sin mormor ute i solen


Och även han fick ratta Mustangen!


For iväg som hjälpledare på Cheerleading SM i Borås


Under prisutdelningen

Juni:


Spelade kubb i sommarsolen


Lukas döptes och jag blev gudmor


Spenderare skolavslutningskvällen hos Lollo


Two freaks

Juli:


Bilade ner till Gävle och hämtade hem våran Hemi


Han var så liten då!


Jag och Hemi myste på i Sunderbyn

Augusti:



Hemi fick busa med sin kompis Chillo


Hade grymt kul under Lulekalaset!


Lördagen vart lite lugnare


Lukas fick följa med och kolla Boppers!


Yve fyllde 20 år


Jag opererade mig och fick ett väldigt fult gips

September:


Fick byta till ett lila gips som var så mycket bättre!


Hemi fortsatte att växa så det knakade!


Vi var förbi och hälsade på Robban!

Oktober:



Vi fick hem en till bejbis, Chevy.


Vi flyttade in i våran nya lägenhet och hade fest!


Hade tjejkväll med mina brudar!


Var på Halloweenfest i Sunderbyn


Såg Orup+Lena. Sjukt bra!

November:


Vi var på firma fest i Haparanda..


.. och åt julbord..


.. och bodde på hotell

December:



Vi lyckades ta ett familjefoto


Vi började fira jul i Boden..


Fick massor med presenter


Sen for vi till Antnäs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0