Nu är julen över

Nu inväntas nog nyår av många. Jag också faktiskt, förra nyår var inte alls kul till en början men det slutade bra iallafall. Iår ska Tobbe vara nykter, eftersom vi inte vill lämna Hemi hemma och då är det bättre om han är nykter. Jag därimot ska iallafall dricka skumpa på tolvslaget, nå mycket mer än så blir det nog inte.

Och nästa jul har jag bestämt mig för att ha en julgran utan glitter. Som ni säkert vet så har jag 3 galna djur varav två av dom tycker att det är roligt att busa i julgranen. Gärna högt upp också. Så mitt fina glitter blir förstört och hamnar mest på golvet. Så min sysselsättning har varit att sopa glitter varje dag.

Påtal om bananer så tror jag att Kisse löper igen. Hur ofta gör dom det egentlgen?? Någon som vet?  Nu ligger hon i sovrummet och ylar och väntar på att Chevy eller Hemi ska sätta på henne. Och ingen av dom fattar vad hon håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0