Nyår är extremt överskattat

Finns det någon mer "högtid" som är så överskattad som nyår? Skulle inte tro det faktiskt. Jag har ALDRIG i hela mitt liv haft roligt på nyårsafton. Antingen har jag varit sjuk eller så har det varit något annat. Varför hade jag ens förväntat mig att det kanske skulle bli ändring det här året? När ska man lära sig?


Ikväll har vi ingen aning om vad som sker. Blir iallafall middag hos mamma och pappa. Sen har jag ingen aning. Ingen lust att göra något heller. Och så vet vi ju inte hur lilla Hemi reagerar på raketer och smällare. Han kan ju bli livrädd och det vill jag inte.

Nåja nu ska jag fortsätta städa bara för att fördriva tiden. Tobbe har nämligen åkte iväg och jobbat igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0