Övningskör

Har precis kommit hem efter att ha handlat och övningskört. Var skit kul när hela bilen sladdade omkring i rondellerna, fast det tyckte inte mamma. Och sen när jag skulle parkera på Ica Maxi så var det glas halt och jag var bara någon centimeter från att krocka med en sprillans ny Saab och en stolpe. Bra jobbat!

Handlade frukt för 200kr gjorde jag också. Så nu ligger vi i soffan och äter vindruvor och choklad!

Förresten så kommer det bli billigt för mig på IKEA. Imorn ska jag nämligen köpa en sängram av Denise, där tjänade jag typ 800kr. Och byrån jag köpte tjänade jag 500kr på. Jävligt bra, jag som var orolig att pengarna inte skulle räcka till ett helt nytt sovrum men nu kommer det att göra det! Kommer tillochmed ha massor med pengar över! Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0