Rastlös

Nu börjar rastlösheten krypa fram. Har nyss vikt in all tvätt och lagat mat. Och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tobbe ska tydligen festa ikväll så jag blir ensam hela kvällen. Förutom våra bejbisar såklart. Ska försöka få Tobbe att köra mig till Ica Maxi och köpa vindruvor och choklad. Mumma!

Men vad ska jag göra hela kvällen?? Städa som vanligt? Nja, inte sugen på det. Blä vad tråkigt. Hade velat åka till byn och hänga med Sara & Lollo men det är så besvärligt att ta med sig Hemi. Dom skulle se någon Harry Potter film och Hemi är lite för rastlös för att ligga still så länge. Så det får bli att stanna hemma ikväll.

Kommentarer
Postat av: Micke

Fin blogg! :)



Festa lugnt på nyår nu? ;)

2008-12-27 @ 19:48:21
URL: http://www.tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0