Snart är julhandlingen över

Efter jobbet for jag hem och hämtade Hemi så tog vi bussen till Tobbe's jobb. Laddade upp med både godis och ben till Hemi på bussen eftersom jag vet att han inte alls tycker om att åka buss. Men det gick riktigt bra!

När jag kom till Tobbe's jobb så åkte vi till Bergviken och kollade på lägenhet nr 1. Väldigt bra planlösning men det var en del som behövde göras. Lägenhet nr 2 var mycket finare, men 18kvm mindre. Fast också 100.000 billigare. Tobbe tyckte om den andra jätte mycket men jag är lite tveksam. Ska sova på saken så får vi se hur det blir.

Har även hunnit med lite julklapps shopping. Lite mer åt Hemi, lite åt Lukas och en del av det som är till mamma och pappa. Skönt! Nu måste vi bara göra klart mamma  & pappas och Tobbe's föräldrars och sen är vi ready to go!

Träffade Ann-Cha också!! För dom som inte vet så var hon min gymnastik tränare, och en extra mamma. Världens bästa! Det var skit kul att se henne eftersom att det inte händer så ofta längre.

Nej nu ska jag slå in julklappar och byta gardiner och lite sånt! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0