Stan, lunch & Storheden

När jag kom in efter mogronrundan med Hemi så blev jag som vanligt rastlös, så jag for in till stan och mötte upp Martina, Lukas och Mamma. Käkade lunch på Asian Kitchen och knallade runt i affärer bara. Sen blev det en sväng på Storheden och nu har jag precis kommit hem. Ska försöka få igång min fotoskrivare och skriva ut några kort, har faktiskt ingen aning om hur man gör. Och efter det blir det att slå in 3 till julklappar från mina bejbisar till deras mormor!

Och när Tobbe kommer hem får jag ett paket som jag beställt från Ellos. Mina kuddöverdrag! Inte en dag försent kan man säga. Det kommer iallafall bli jätte fint med lite nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0