Stressad

Kände mig sjukligt rastlös idag så jag tog bussen in till stan och mötte upp Elli, Lollo och Sara. Traskade runt ett bra tag, mestadels av tiden gick åt av att Lollo hade beslutsångest och var allmänt seg :p Men vi börjar vara härdade allihopa! Fick iallafall med mig lite saker hem, en sjal, hatt, tshirt och benvärmare.

Efter stan åkte jag till Tobbe's jobb så for vi vidare till Lövskatan och kollade på en lägenhet, var skit fin faktiskt! Men jag är inte helt 100% säker. Men vi får se, kanske lägger ett bud iallafall.

Och på hemvägen for vi förbi willys och storhandlade och sen bolaget och handlade jul & nyårs läsk :) Köpte 2 stoora förpackningar med guldiga pumlor också så nu är granen proppfull!

Av någon rolig anledning känner jag mig väldigt stressad, men för vad? Jag har ingen aning. Alla julklappar är klara ju? Det enda jag måste göra är att städa och färga håret. Det tar väl inte en hel kväll + en hel dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0