Trött men glad

Idag har mitt paket från Ellos kommit, och Tobbe var snäll och hämtade ut det åt mig när jag var på jobbet! Men en sak undrar jag. Köper man inte gardiner i 2-pack? Tydligen inte, för nu har jag fått en röd gardin och en lila :p Haha men skit samma det blir säkert jätte bra.

Imorn ska vi på lite äventyr. Ska och kolla på 2 lägenheter på Bergviken och sen ska vi handla julklappar. Blir till Hemi och till Tobbe's föräldrar! Ute i sista minuten som vanligt!

Nu måste jag gå och sussa så jag orkar upp till jobbet imorgon! Och sen är jag hel ledig fram tills 8 januari! Fatta skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder på busfröna på min blogg:D

2008-12-19 @ 08:03:26
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0