Undra om man skulle gå och ha en dejt med John Blund?

Jag är trött, som vanligt vid den här tiden på dygnet. Ska not inta sängläge alldeles strax. Ska bara ta en kvällsprommis med Hemi och äta lite cheerios. Åt bara en varmkorv till middag så jag är lite små hungrig.

Förövrigt så har Yve varit här och hälsat på, men hon kunde inte stanna speciellt länge eftersom att hon är allergisk mot katter. Men trevligt var det iallafall, och Ola var också förbi en sväng.

Imorgon ska jag iväg en sväng med mamma. Har ändå inget att göra på dagarna så då kan jag lika gärna följa med mamma och handla julklappar :) Och jag har ju kommit på att jag vill köpa något litet åt Tobbe i julklapp. Han har ju redan fått sin julklapp för länge sen. Och den var inte gratis kan jag lova, men jag vill ändå ge han något mer. Vill ge han allt! Men han säger att jag inte får så då skiter jag väl i det.

Puss på mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0