Njur röntgen och Smärt rehab

Har just klivit upp ur sängen, är grymt trött för jag har såklart vaknat en gång i halvtimmen för att jag haft ont i magen / varit nervös. Mamma kom in för en stund sen och stoppade på lite Emla plåster så jag inte ska känna när dom stoppar i röret i armen till njur grejen där. Sen är de bara att försöka att inte svimma.


Senare idag ska jag på mitt tredje besök på Smärtrehab, har bara varit där på en liten koll innan så de är som idag det börjar på riktigt! Så det blir att spendera fyra dagar på sjukhuset, mindre kul faktiskt!


Nu ska jag gå å försöka få nå mat i magen så är det nog kanske en liten större chans att jag inte tuppar av som vanligt. Dock brukar inte mat hjälpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0