2007

Har pysslat med massor det här året. Väldigt roligt har jag haft!!

Kilade iväg till USA med cheerlaget, gryym resa alltså!
Tävlade DM på min födelsedag, vart ingen bra födelsedagspresent!
Var ensam hemma 2 veckor, Jag & Sandra hittade på bus!
For till Södertälje, laget tävlade SM men jag fick nöja mig med att titta på pga armbågen :(
For till Sthlm och hälsade på Martina under perioden hon bodde där.
Träffade Tobias, <3
Fick en Guidad Toor av Grew och Sebbe på Udden, lätt roligaste nånsin! :D
Snurrade runt i Piteå under Pdol, Baby Alice och Har du snott min bil ;)
Helt underbar sommar!
For till Östersund med Sandra och hälsade på Frida en vecka!
Var på Lulekalaset 1 dag, var lite dålig andra dan så då vart man sängliggandes.
Gjorde min tatuering :)
Fick hem en lite bejbis, Kisse heter hon!
For till Helsingfors och kollade Cheerleading VM
Blev moster till världens finaste pojke, Lukas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0