Funderingar

Har suttit här och funderat en stund. Kommer inte fram till något vettigt heller. Jag vet inte om jag skrev att jag hade varit på möte med studievgledaren i måndags? Iallafall så kom jag dit för att välja några kurser, 300p. Men det blev inte så mycket av det, började surra om skolan, jag kan ju inte vara i köket, servera, vara på idrotten eller ens gå i skolan till efter 3. Eftersom att jag bara bokat in 20 minuter med honom så han jag såklart inte färdigt. Han inte ens börja prata om vilka kurser jag vill gå. Så ett nytt möte är inbokat, vet inte ens om jag vill gå? Klarar nog inte det. Dom säger att jag troligtvis måste byta program? Dom tyckte inte att jag hade något att göra på programmet om jag inte kunde stå i köket. Lesssss. Det kändes ju väldigt kul när man nu lärt känna människorna och gått med dom i ett halv år. Men men, om dom säger att jag måste byta känns det väldigt lockande att byta till att bara ligga i sängen. Kroppen är väldigt dålig nu, det är knappt så att jag tar mig upp ur sängen på morgon, och jag kan inte en ta en promenad.. (?!)
Det här blev ett väldigt deprimerat inlägg, men det är så jag känner just nu..



Nåja, nu ska jag dricka te och sen fara till Umeå


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0