Gårdagen

Hade tänkt skriva när jag kom hem igår, men då var klockan mycket och jag var trött. Hade iallafall skit kul igår. Började med att åka till Sunderbyn och hämta min syster för att hjälpa henne att hänga upp en lampa och sedan köra henne till Östermalm. Sen kilade jag och Tobbe vidare till Grew, så kollade vi det nyaste avsnittet av Desperate Housewives. Sen kom Sandra så tog vi en prommis genom stan som tog cirka 1½timme, det var grymt skönt. Sen tralla vi till bilen och drog nå varv i stan, var ovanligt mycke folk?? sen for vi och tanka, så körde hon hem mig. Slocknade på en gång tror jag!



Nu ska jag se Desperate Housewives en gång till, var ingen text till avsnittet så jag hörde inte så myket när dom andra surrade så mycket :p Sen ska jag se nya Gossip Girl också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0