Jobbig dag

Alltså, klockan är inte ens sju och dan har redan blivit joobbig, vaknade klockan 6 av att Kisse spydde i min säng?! Hon ligger inte på plus nu kan jag säga, hade tänkt få sova till 7 iallafall, men nej då kommer hon in klockan 6 och spyr! Hoja. Nu måste jag gå ner å äta nå och sen ska jag fara till Umeå. Det var väl också det sista jag ville göra idag. Är äckligt nervös, för när jag var på undersökning i Sunderbyn sa dom att dom ville operera sååå.... Och det är ju kanske inte min grej som svimmar ett flertal gånger när man tar blodprov?


image37


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

jobbigt :(

2008-01-16 @ 06:44:35
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0