Smärt rehab

Har varit en sväng på smärt rehab idag. Han gjorde ingen undersökning eller nå, han gick mest igenom mitt tillstånd och sånt. Jag är tydligen på Grad 3 och det var den värsta.. Men han är helt säker poå att jag kommer kunna bli bättre, och jag litar på honom!!


Känns som att allt har börjat gå frammåt. Har fått ta bort några kurser i skolan så att jag ska orka, har fått lägenheten, ska få operera min arm så den blir bra, har fått tid på smärtrehab. Och jag har även fått en diagnos! Känns skönt, alla andra säger bara att det inte är något fel på mig och då börjar ju jag undra om jag är knäpp eller något i den stilen. Så det mesta känns bättre nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0