Arg som ett bi!!!

Nu är jag gode förbannad igen. Ställde klockan på 7.45 för att ringa till Umeå och fråga om min remiss. Och såklart så fanns det inte en ända anteckning på att jag ska få remissen. Trots att jag var där på besök, att mamma har ringt dom 2 gånger och påminnt dom, och att till och med folk från sunderby sjukhus har ringt och påminnt dom. Hur fan fungerar det där stället? Dom kan ju lika gärna lägga ner verksamheten. Jag blir galen, extremt. Fan vad arg jag är. Hon jag pratade sa att hon kan prata med min läkare när han kommer tillbaka från sin semester den 16 augusti. Men då är det ju lite försent, jag ska ju opereras den 20nde. Jävla idioter. Dom kan lika gärna gå och dö, dom gör ingen nytta alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0