Fotboll osv :)

Linn kom hit typ nyss och snart ska vi åka iväg till hälsans och spela fotboll och sånt! Det blir jag, Tobbe, Linn, Grew, Sebbe och Malin tror jag :)

Har varit på storheden en stund idag, köpte the sims, fan va kul de är.. Jag blir som ett barn igen kan jag lova. Jag har suttit och spelat i några timmar nu :p Och så köpte jag hårfärg, det blev någono mellanbrun så jag ska väl ta och färga det nån dag. Vill inte ha svart hår på sommarn!

Och så har mamma vavrit på ikea, hon köpte handdukar, ljus och lakan åt mig, hon är så snäll min mamma :D

Juste, jag har köpt ett monster stort klösträd åt Kisse idag, fan va galen hon är. Jag ska lägga in bild imorn :)

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej:). Hoppas du får en trevlig kväll(:.

2008-07-12 @ 20:21:48
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0