Godmorgon lördag

Det är så skönt med helg. Men lite less dock för att vädret har varit super bra i princip hela veckan och när jag blir ledig så är det mulet och grått :p


Och tatueringen mår bra, hade läkt ut ganska mycket färg i sängen genom plasten, men det är tillbehör. Jag var tvungen att ta bort det direkt när jag vaknade för att det var så kladdigt, och det var inte skönt!


Nåja, nu ska vi börja packa ihop oss och åka hemmåt. Jag lägger upp en bild då på tatton så bla. mamma får se :)  Och jag saknar faktiskt Kisse, Det var inte alls kul att lämna hon själv igår. Jag får så dåligt samvete!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får en härlig lördag!!



Föresten, vad tycker du om sommarlovsmorgon, bättre förr?? kom in på min blogg å diskutera. =)



Ha en bra dag!

2008-07-19 @ 11:19:05
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0