Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter att ha varit ut till Antnäs en sväng. Där blev det kvällsfika med nybakt bröd och the :) Mumma, jag som var hungrig. Och nu sitter jag faktiskt och kollar på lite datorer. Jag måste ha en ny, den här väger typ 700kg så jag knappt orkar lyfta den så det är dags för en ny :p Vill gärna ha en med 12" skärm och att den är rosa. Ska köpa till en extra hårddisk också som jag ska föra över allt på så jag slipper halvt ta livet av mig igen om datorn kraschar :p


Nåja, nu ska jag dricka mer the och sen hoppa i säng. Eller juste, Elina skulle komma förbi, så det blir sängen efter det :) Sov gott hörrni!

Juste, imorn ska jag lägga in lite bilder på Hemi gubben men det bli efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0