Jag vill inte!

Idag är en sån här dag när man bara vill ligga i sängen hela dagen. Speciellt nu när både Hemi och Kisse ligger här och myser med mig. Men klockan börjar bli mycket och jag börjar om en timme. Innan ska jag hinna duscha, äta, ut med Hemi, fixa mig och sen åka :p Men jag brukar hinna :)


Vi blev förresten tilldelade en lägenhet på Örnäset idag,
men jag vill fan inte bo där, även fast det var en billig 3a så vill jag inte, så vi tackade nej till den. Hoppas på den på gränderna istället =)


Nu ska jag göra nå frukost!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Heej snorvalp :) Vafan vill du inte bo granne med mig här på ölnäset? Här som det är så lugnt och fint nuförtiden hahaha. Ja fast det hade väl blivit ännu mer stök och bök i ögat om du hade bosatt dig här, inte en lugn stund så långt örat kan nå :p Jaja vi syns väl på nån Teafton då istället, fixa körkort nu vill åka musse ja hörs jahej kram

2008-07-22 @ 12:05:41
URL: http://stefanlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0