3 veckor nu :D

Jaa, idag är det bara 3 veckor tills våran bejbis kommer hem. Fick lite mer bilder igår, han är så söt så jag smälter. Hon kommer skicka bilder lite då och då så att vi ska hänga med och vara lite uppdaterade :)


Hemi och syskon!


Föräldrarna


Nu ska jag göra lite frukost för magen kurrar så jag blir döv. Sen kommer Linda och hämtar upp mig så ska jag följa med til Rutvik en stund =) Alltid lika trevligt sällskap, och gos med lilleman!

Förresten så tror jag att det är nån galning med träskor i lägenheten ovanför oss. Det låter som att dom har nå step lektion eller liknande där uppe. Blä


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för ras till vänster?:P

2008-06-19 @ 12:45:06
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0