Är det nu man ska börja fundera?

Igår var vi som sagt på balen, Kajsa var söt :) Orkar inte skriva nå mer om det.


Juste, igår på stan så köpte jag 2 bikiniöverdelar och ett linne!


Idag orkar jag inte åka och kolla på studenterna, för det första så har jag inte kollat upp vilka tider alla går ut och sen så orkar jag inte fixa till mig. Och Tobbe är på jobbet och jag orkar inte åka dit själv.


Jag är så kluven, vet inte ens vad jag ska säga.Jag förstår inte. Har mått piss dom senaste dagarna egentligen. Vet inte varför, har egentligen inte haft lust att göra nånting. Vet inte varför det är så..


Vilket svammel. Jag ska bara bry mig om mig själv en stund. Återkommer när jag är på bättre humör.

Tobias är finast i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0