Cruisin'

Jaaa, igår var vi och åt middag i Antnäs hos Tobbes föräldrar. Mamma, pappa och Lukas fick också följa med. Ooch jag övningskörde med Mustangen dit, och jag kan säga att det var fan inte det roligaste jag har gjort. Så sjukt lävla spårkänslig så jag höll på köra i diket typ 30 gånger. Men jag klarade mig :)

Efter vi ätit och bränt skiva åkte vi hem igen, jag fick fixa mig lite och så och sen plockade vi upp Linn. Då börjades det snurra på runt stan.. Plockade upp Martina och Cia en stund också så dom fick åka lite. Dock så var det sådär extremt jätte oskönt att sitta bak i mitten i den där bilen kan jag lova. Har grymt ont i svanskotan idag.

När vi släppt av dom fortsatte vi snurra på lite, plockade upp Kryckan en stund också. Men sen ville Tobbe hem så då for vi och släppte av Linn och sen for vi hem och sov :)

Känner mig faktiskt grymt pigg idag :D

Kom såklart på alldeles i slutet av kvällen att jag hade kameran med mig men några kort blev det :p









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0