Det ser bra ut

Det ser faktiskt bra ut  :D Hoppas hoppas!


Har varit i Sunderbyn och ätit tacos, sen tog mamma fram en bunt med kort på mig när jag var liten. Fan va kul det är att kolla på. Tog hem nästan alla och ska stoppa dom i ett fotoalbum.


Imorn gäller det. Synd bara att pappa inte kunde ta ledigt från jobbet. Det är iallafall helt klart nu att vi stannar till som gör något åt armen. Och det känns faktiskt skönt. Hoppas verkligen att dom fixar det här nu. För allt dom har gjort är oacceptabelt. Så gör man helt enkelt inte. Nåja, nu måste jag gå och lägga mig. Halv 7 kommer mamma och plockar upp mig så bär det av mot Umeå. Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0