Dopet

Lilleman var så duktig på dopet, var mest glad hela tiden :) Speciellt när han fick syn på hans tjej ;) Men ärligt, hur löljligt är det inte med dop? En präst som står och surrar om att barnen födds upp på nytt och en massa annat svammel. Nu för tiden så tror jag att dom flesta gör det för presenterna. Det kommer iallafall jag att göra med mina framtida barn.




















Efter dopet blev det mat och fika hos mamma och pappa, så nu är man så mätt så man sku kunna somna stående. Men det blir det inget av, för då vaknar jag nog inte förens i natt nån gång. Det finns planer på att åka till Boden, jag är som sugen men ändå inte. Shit vilka bekymmer jag har alltså :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0