Dumma kropp

Marknaden var ganska trevlig faktiskt, fast vi var där i typ en halv timme. Köpte inget annat än såna där nybakta bröd, dom är så goda så jag dör!


Jag vet inte vad det är med min kropp idag heller, eller ja, dom senaste dagarna. Jag som hade blivit så mycket bättre och nu känns det som att jag är på botten igen. Känns grymt jobbigt. Känns som att jag inte orka vara glad idag. Vill bara ligga här för mig själv och inte prata med någon..


Skulle egentligen ha åkt till Antnäs, men jag stannade hemma istället. Ska bara ligga i soffan och mysa. Kanske städa lite i köket och sånt också. Jag får se hur jag gör. Juste. Ska lägga in bilderna nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0