Förbannad!!!!

Jaaa ni förstår int, fick ett samtal från Umeå idag. "Hej Linnea Lundström, nu kommer jag med lite dåliga nyheter här". Redan då rykte det ur öronen på mig. Och jag kan säga att killen fick en utskällning som hete duga! Dom har flyttat min operation till slutet av augusti för att det inte fanns någon som kunde söva ner mig, vafan är det för skit?? "Tyvärr så har vi inte några resurser för att kunna utföra narkos på dig". Sjukhus och deras jävla resurser säger jag bara, dom har inga resurser för att vårdgarantin ska fungera heller. Fan vad arg jag är!!


Men inte är det väl nån fara att man ska behöva vänta 1½ år på en diagnos och 2 år på att få behandling? Jag menar enligt vårdgarantin ska man ju få diagnos inom 90 dagar, och sedan behandling inom ytterligare 90 dagar. Jag kan säga att det har fan gått snart 700 fucking dagar! I min röv säger jag. Dom kan dra åt helvete. Ska man stämma kanske? JO!


Det är så jävla typiskt. Bara senast i natt så drömde jag om det. Varför har jag ens trott att dom skulle hålla sig till tiden jag fått? Det var jävligt dumt gjort av mig. Jag kommer fanimej aldrig att bli frisk. Är det nu depressionerna kommer tillbaka? Kan hända.. FAN OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0