Gårdagen

Började med att äta middag hos mamma och pappa igår, fick grillat och det var super mys! Sen knallade jag över till Lollo en stund där dom var ett gäng tjejer och åt middag. Det roliga var att det var exakt samma gäng från förra året + några till :) Vid 10 tiden åkte vi mot stan, knallade ner mot udden, svängde förbi och surrade med Linn en snabbis också. När vi kom till Udden kände jag mig för gammal så jag ringde Källis så åkte jag hem med han.. Jag tror tillochmed att jag var hemma före 12 vilket var skönt :)


Jag lägger in bilder sen, glömde såklart använda min kamera när vi kom till Lollo :p


Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen ska vi till tvättstugan och tvätta lite. Är mycket besviken på vädret idag. Mulet och skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0