Godkväll

Nu har vi varit och svullat igen på statoil, blev en till french :) Jag vet att det är dåligt, men ibland så får man faktiskt synda! Annars är de ju inte ens värt det.. Jaaa, men nu ligger vi iallafall hemma i soffan igen, det finns planer på att åka till stan och spela fotboll med grabbarna men det tror jag inte att vi orkar, iallafall inte jag. Ska nog gå och lägga mig på en stund istället. Måste smälta maten och duscha först bara.


Idag har jag hunnit ha besök av Tobbe's föräldrar, tvättat bilen, varit ut i Rutvik och packat lite och hälsat på Kenny och Linda, varit till Sunderbyn och sen bara fixat här hemma :)



Sweet dreams fuckers....


Tobias ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0