Grillning och kubb spel :)

Kvällen igår var hur trevligt som helst, vi började med att gå ner till vattnet och satt på en liten strand och grillade.. Sjukt mysigt var det. Satt där någon timme och sen började vi spela kubb, kommer inte ihåg vem som vann turneringen Men jag hade då förjävla tur där i början ;)


Efter ett tag knallade vi upp till Grew och satt där en stund, så kom dom dit med guitarr hero men det funkade inte så då gick vi hem till Cia och Innala istället och spelade lite.


Kring 12 förjade vi traska mot färjan men det var så satans lång kö så då skulle vi gå till Invit istället. Men vi bestämde oss för att åka hem eftersom Emil sklle köra oss och han ville gå och sova :p


Såklart så dog min kamera igår, den har bara haft slut batteri en gång sen jag köpte den vid jul och nu dog den igen. Typiskt. Hann iallafall få några bilder tror jag. Det återstår att se när jag har hämtat min väska :)


Nu har vi precis kommit hem, tog cykeln till Charlies och käkade skrov, mumma kan jag säga. Och nu ska vi bara ligga soffan och mysa och kolla film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0