Kortspel

Nu har vi suttit och spelat kort i drygt en timme. Gick typiskt dåligt för mig faktiskt jag bara förlorade heela tiden. Men skit samma. Och trött börjar jag bli också. Men Tobbe ska kolla nå tråkigt program på tvn och jag orkar inte gå å lägga mig själv precis. Det suger ju. Jag hade faktiskt helt glömt bort hur ensamt och tråkigt det är att sova själv. Har inte gjort det på ungefär 1 år, kanske bara någon enstaka gång. Så trött, de kommer en dag imorgon också har jag hört.




Jag bjuder på en bild på mig, sara och luluu från -05. Notera min extremt heta hårfärg ;P




Nåja, nu ska jag skeda i soffan och sen gå och sova! Gonatt folket sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0