Lite bilder osv

Nu har vi precis kommit hem, har varit och ätit middag hos mamma och pappa.

Det gick super bra att vara barnvakt idag, lilleman har blivit så himla duktig på att sitta, okej han tippar omkul ibland men de gör inget :) Han har varit snäll hela tiden förutom när det blev lite tjorvigt när jag skulle tvätta ur hårfärgen men det gick vägen ändå :) Han fick skrika en stund men inte dog han förde :p Och juste, mitt hår är numer svart. Var inte riktigt tänkt så men det var den ända färgen jag hade hemma och jag orkar ju inte ha 7 mils utväxt på dopet imorgon.

Nåja, nu ska vi mysa på i soffan. Känns som att det var länge sen..










Mina favvo grabbar :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0