Måndag igen

Ja nu är det måndag igen, jag tycker att veckorna bara susar förbi men det känns ändå skönt på något sätt. Det blir närmare till Hemi kommer, till operationen, till min födelsedag, till körkortet osv.. Inom ett år är allt det där bortgjort.


Nu måste jag ta på mig nå kläder för det ska komma nån och köpa våran gamla tv bänk om drygt en halv timme. Kanske inte är så bra att sitta halvt naken då.


Och förkyld som en gris har jag gått och blivit också. Trodde det skulle gå över när jag laddade upp med förkylnings brus och dunder panodil igår men det känns inte alls bättre. Inte för att det spelar någon roll om jag är sjuk eller inte, ska ju ändå inte göra något speciellt förens om 2 veckor. Då är jag nog redan frisk. Hjälp, 2 veckor? Ja då åker vi ner mot Gävle och hämtar hem Hemi gubben..


Nej, nu vill jag få tag på mamma, är som sugen på dollar store i boden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0